نویسنده = شریعت نژاد، علی
فهم پدیده پشیمانی استراتژیک در سطوح راهبردی کسب وکارهای بین-المللی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 17 تیر 1402

10.22034/jiba.2023.56469.2048

علی شریعت نژاد؛ لیلا یاراحمدی؛ زهرا غفوری


امضای برند برای شرکت‌های صادرکننده در صنعت فرش؛ تحلیل عوامل پیشایندی و پسایندی با روش FCM

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 17 مهر 1402

10.22034/jiba.2023.56575.2051

علی شریعت نژاد؛ سید نجم الدین موسوی؛ لیلا یاراحمدی


شناسایی و تحلیل عوامل موثر و پیامدهای نوآوری نرم در شرکت های صادراتی با روش FCM

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 11 آذر 1402

10.22034/jiba.2023.59037.2141

علی شریعت نژاد؛ سیده مریم موسوی زاده؛ رضوان منتی